Kundeservice
Leveranser
Vi tilbyr alltid gratis frakt. Toll er inkludert i prisen. Du finner gjeldende leveringstid under hver enkelt produktside.
Når du fullfører handelen, kan du velge mellom følgende leveringsalternativer:
- Bring Utleveringssted 0 kr
- Bring hjemlevering: 199 kr
Angrerett og retur
Vi følger kjøpsloven, og du har selvfølgelig 14 dagers angrefrist på bestillingen.
Vi refunderer pengene så snart dynen kommer tilbake til oss, med et fradrag på 199 NOK/pakke for frakt og returhåndtering.
Siden produktene våre krever god hygiene, gjelder dette bare uåpnet emballasje.
Hvis forseglingen på plastemballasjen rundt dynen er brutt, må vi ta et gebyr for å ta dynen tilbake, undersøke den og eventuelt gjenopprette den til brukbar tilstand eller forkaste den.
Hvis plastemballasjen er ødelagt, tar vi et gebyr på 499 NOK for å returnere varen.
Vi donerer dynene som er gjenopprettet til brukbar tilstand til ulike behandlingssteder, instanser og personer med behov for disse.
Hvis du ønsker å returnere dynen eller har spørsmål, send oss gjerne en e-post: kundeservice@thenaplab.no
Betalingsmetoder
-Betaling med kort
Stripe Payment er en av verdens største betalingsleverandører som håndterer alle betalinger på vår side med kort på en sikker og trygg måte. Du kan betale med Visa, Mastercard eller American Express.
- Faktura med Klarna
For å betale med faktura velger du betalingsalternativet "Få først. Betal senere. Klarna". Det koster ingenting ekstra. Når du trykker på knappen "Fullfør bestilling" sendes du videre til Klarna sin checkout hvor du fyller inn personnummer og bekrefter bestillingen.
- Del opp betaling med Klarna
Du kan også dele opp betalingen med Klarna. Velg da alternativet "Del opp. Klarna". Når du trykker på "Fullfør bestilling" sendes du videre til Klarna sin checkout hvor du ser de aktuelle avgiftene for ditt kjøp og for så å fullføre bestillingen.